Medianet

Printing

Economia de piață a suferit în ultimii ani modificări importante datorate situației financiare globale. Aceste lucruri au convins companiile de orice dimensiuni să procedeze la scăderi de costuri, mai ales acolo unde acestea sunt vizibile și supărătoare: costuri cu personalul, transport și logistică, precum și cu birotica. Costurile generate de tipărirea, scanarea sau copierea documentelor sunt de cele mai multe ori trecute cu vederea, iar bugetarea nu se face planificat, ci doar pe măsură ce apar nevoile de instalare, înlocuire, reparații sau achiziție de consumabile.

Ați evaluat și centralizat până acum, în cadrul organizației dumneavoastră:

–          Câte echipamente de imprimare, copiere și scanare folosiți?
–          Câte pagini tipăriți, copiați, scanați și trimiteți pe fax lunar sau anual?
–          Cât de des vă aprovizionați cu consumabile?
–          Cât investiți în toate operațiile de printing și de exploatare a echipamentelor implicate?
–          Cum se realizează gestionarea și stocarea de consumabile?
–          Cât timp dedicați proceselor de reparare și întreținere a echipamentelor?
–          Care sunt costurile totale cu echipamentele de printare?

În momentul în care evaluați aceste cifre, mulți dintre dumneavoastră rămâneți surprinși ce procent din costurile totale ale organizației dumneavoastră reprezintă utilizarea și mentenanța echipamentelor de producere a documentelor.

Datorită experienței pe care o deținem în IT și a parteneriatelor și colaborărilor susținute cu cei mai mari vendori de tehnologie de copiere, scanare, imprimare și fax, ca și clienți ai noștri beneficiati de soluții de imprimare si copiere bazate pe nevoile dumneavoastră de tipărire și pe analiza fluxului de documente din cadrul organizației dumneavoastră: