Book&Meet este o soluție software de rezervare a sălilor de ședință ce face ușor de gestionat sălile de ședință și resursele aferente (videoproiector, tablă, microfon, soluție videoconferință, flipchart etc.) și să rezerve o sală de ședință oriunde în companie.
Datorită unei interfețe intuitive și familiar, soluția noastră software de rezervare a sălilor de ședințe permite verificarea rapidă a disponibilității unei săli, programarea unei noi ședințe și modificarea celor programate deja. Aplicația actualizează automat display-urile de pe ușile sălilor de ședințe și anunță secretara nevoile de protocol, cu detaliile întâlnirii.
Book&Meet elimină efectiv posibilitatea unor duble-rezervări, datorită caracteristicilor sale avansate și a actualizărilor în timp real dintre modulul de utilizator și display-urile sălilor de ședință. Cu access pe bază de drepturi pe laptop, desktop sau smartphone (iOS), angajații dumneavoastră poate accesa extrem de facil instrumentele aplicației:
Beneficii
Datorită facilităților incluse, Book&Meet se adresează unui număr mare de companii și organizații din domenii variate:
– Clădiri de birouri, Incubatoare de afaceri, Birouri Private
– Studiouri de Editare și Arte
– Companii de recrutare
– Studio-uri de Dans, TV și Muzică
– Centre Comunitare, Centre Guvernamentale
– Școli, Universități, Biblioteci
– Firme de Consultanță, Avocatură si Contabilitate
– Hoteluri și Centre de Conferințe
– Saloare de Înfrumusețare, Centre Medicale, Cluburi Sportive
– Spitale private
Indiferent din care categorie face parte afacerea dumneavoastră, beneficiile sunt multiple:
Module
Meet&Book este o soluție structurată pe trei module, fiecare cu facilitățile sale și cu nivele de acces:
1. Modul Administrare (accesabil doar de responsabilul IT, via internet):
– introducerea sălilor de ședințe și a facilităților aferente (videoproiectoare, table de scris, microfoane, soluții de videoconferință, flipchart etc.);
– gestionarea utilizatorilor.
2. Modul Utilizator (accesabil de utilizator, pe smartphone și desktop/ laptop, via internet), cu numeroase facilități:
– interfață calendar;
– vizualizarea întâlnirilor programate;
– crearea de noi întâlniri;
– ștergerea, reprogramarea și modificarea întâlnirilor create;
– căutare între întâlnirile deja programate;
– opțiuni protocol (posibilitatea de a opta pentru protocol, printr-o simplă bifă, pentru fiecare întâlnire programată);
– funcție recurentă;
– funcționalitate completă calendar.
3. Modul Afișaj Sală de Sedințe (modulul aplicației afișat pe tablete, pe ușa fiecărei săli de ședință):
– interfață intuitivă;
– interval de timp“now” și “next”, în timp real și cu detalii despre întâlnirea în desfășurare.
Mai multe informații despre soluția Book&Meet gasiti pe site-ul dezvoltatorului de software din grupul Medianet, aici…
Ne asigurăm că tot ceea ce întreprindem în munca noastră se realizează în conformitate cu strategiile pe care ni le-am stabilit încă de la început și urmărim ca în tot ceea ce facem să ne lăsăm ghidați de profesionalism și implicare pentru a face afaceri într-un mod responsabil față de valorile noastre, de nevoile clienților și de societate.
Soluțiile IT&C pe care le dezvoltăm și implementăm urmăresc eficiența și profitabilitatea afacerilor clienților noștri, tocmai de aceea munca noastră se cuantifică în beneficii obținute de client.
0040 256 281830