Știm cu toții că dezvoltarea fiecărui business este generată de forța de vânzări, indiferent de modul în care se realizează (produse, servicii, soluții). Considerăm, însă, că pentru a face, a urmări și a gestiona perfect vânzările este nevoie în primul rând de cât mai mult timp pentru a pune la punct strategia pentru acest departament.
Am constatat că vânzările sunt din ce în ce mai încărcate de probleme conexe precum:
– pierderea sau deteriorarea informației (comenzi preluate și procesate greșit);
– nevoia de echipamente din ce în ce mai performante în cadrul companiei, cu costurile aferente (computere, servere, conexiuni la internet, licențe software, mentenanță);
– facturi și chitanțe emise pe teren, tot mai greu de înregistrat în contabilitate.
Toate aceasta ne-au determinat ca, sub motto-ul ”One click to your clients”, să dezvoltăm platforma IQteh, cea mai ingenioasă soluție online destinată mobilității, care prin modulele sale – IQsfa, IQcrm și IQhr – vă oferă posibilitatea de a gândi procesul de vânzare cu totul altfel.
Tocmai din acest motiv începând cu IQteh procesul de vânzare devine ideal, pe orice telefon cu sistem de operare BlackBerry sau Windows Mobile, indiferent dacă folosiți unul dintre module sau le integrați pe toate:
IQsfa centralizează direct pe telefoanele dumneavoastră toate resursele necesare: planificare vizite la clienți, preluarea comenzilor, verificarea stocurilor produse, verificarea soldurilor la clienți, întocmirea documentelor contabile (facturi, chitanțe). (Mai multe informații despre soluție aici…)
IQcrm permite eficientizarea relațiilor cu clienții dumneavoastră și a activităților interne, punând la dispoziția flotei de vânzări, direct pe telefoanele mobile, informațiile necesare (lead-uri și oportunități, progresul acțiunilor zilnice, realocarea către alte departamente a acțiunilor pentru care nu este responsabil etc). Veți aduce astfel mai repede clienți noi în portofoliu și veți îmbunătăți relațiile cu clienții existenți. (Mai multe informații aici)
IQhr permite departamentului de resurse umane urmărirea foarte facilă a performanțelor angajaților dumneavoastră, vizând o corelare eficientă a activității acestora
IQtrans este solutia ideală pentru managementul comunicării între coordonatori și șoferi, permițând primilor dintre aceștia vizualizarea tuturor comenzilor asociate mașinilor din subordine. Coordonatorii vor putea introduce comenzile pe mașini și vor putea vizualiza oricând statusul comenzilor pe masinile și șoferii din subordine, CMR-urile introduse, timpii de răspuns, încărcările, descărcările, rutele, pauzele luate de șoferi, expirarea actelor.(recrutarea și selecția angajaților, crearea și aplicarea de politici și proceduri care normează activitatea, planuri de carieră și dezvoltare profesională sau evaluarea rezultatelor profesionale ale angajaților) cu celelalte activități de business din cadrul companiei, asigurând accesibilitatea datelor în timp real și obținerea unor rapoarte specifice, diminuarea volumului de documente și reducerea timpului alocat activității administrative, precum și eficientizarea costurilor și a productivității muncii.
Implementând cu succes avantajele “cloud-computing” în aceste soluții, vă oferim acum acces la servere, baze de date și tehnologii de ultimă oră, fără a fi obligați să investiți în echipamente. Singura investiție este în abonamentul contractat, care va fi gândit exact pentru nevoile de utilizare ale echipei dumneavoastră. În plus, totul va decurge extrem de securizat și cu back-up permanent.
Plătiți atât timp cat aveți nevoie și doar pentru ceea ce folosiți! Prin intermediul producătorului de software din grup – Qualteh – vă putem oferta și customiza soluția optimă pentru afacerea dumneavoastră.
Suita de soluții IQteh a fost premiată în 2011 la summit-ul BlackBerry din Alicante cu premiul ”Accelerating Innovation for Entrepreneurs: Starting and Growing a Small Business”.
Ne asigurăm că tot ceea ce întreprindem în munca noastră se realizează în conformitate cu strategiile pe care ni le-am stabilit încă de la început și urmărim ca în tot ceea ce facem să ne lăsăm ghidați de profesionalism și implicare pentru a face afaceri într-un mod responsabil față de valorile noastre, de nevoile clienților și de societate.
Soluțiile IT&C pe care le dezvoltăm și implementăm urmăresc eficiența și profitabilitatea afacerilor clienților noștri, tocmai de aceea munca noastră se cuantifică în beneficii obținute de client.
0040 256 281830
Acest website folosește cookie-uri doar cu scopul de a îmbunătății experiența vizitatorului în timpul navigării. Cookie-urile ce sunt caracterizate ca - Necessary Cookie - sunt stocate pe browserul vizitatorului și sunt esențiale pentru funcționarea corectă a opțiunilor de bază pe site-ul companiei noastre. Putem folosi pentru anumite pagini de pe site și cookie-uri ce aparțin unor alți furnizori. Aceste cookie-uri vor fi stocate pe site-ul utilizatorului doar cu acceptul si consimțământul acestuia. Aveți opțiunea să eliminați aceste cookie-uri, dar există posibilitatea ca această alegere să afecteze funcționarea corectă a site-ului.
Mai multe informații despre politicile de confidențialitate puteți regăsi la următorul link: http://m8m.ro/politica-de-confidentialitate/
Necessary cookies sunt esențiale pentru funcționarea corectă a site-ului. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalitățile de bază ale site-ului, precum si securitatea acestuia. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală despre utlizator.
Orice cookie-uri care pot fi folosite in cazuri particulare pentru funcționarea site-ului si sunt folosite pentru a colecta date personale via analytics, ads sau alt tip de conținut integrat sunt considerate ca fiind - Non-nenessary Cookie. Non-necessary Cookie sunt setate implicit ca dezactivate pe acest site.