Medianet

TimeKeep

Remunerația în funcție de orele lucrate în companiile mari a reprezentat mereu o problemă pentru departamentele responsabile, mai ales când firma are peste 500 de angajați dispersați în toate locațiile companiei. În aceste condiții salarizarea se face anevoios și nu întotdeauna corespunzător cu situația reală, problemă ce aduce cu ea de nenumărate ori pierderi financiare cu salarii supraevaluate pe de-o parte și angajați frustrați pe de altă parte.

Soluția de pontaj pentru companii mari pe care noi o oferim și implementăm clienților noștri, TimeKeep, permite pontajul angajaților unei companii pe baza cardului de acces și centralizarea informațiilor ce permit o evaluare corectă și reală a orelor lucrate peste program, întârzierilor la lucru, concediilor finalizate sau întrerupte și intervalelor orare lucrate, informații ce sunt apoi transmise responsabililor cu salarizarea, ajutându-i în:

Diagrama-TimeKeep-          Economisirea timpului în departamentul de contabilitate, prin automatizarea proceselor care anterior însemnau înregistrarea și procesarea foilor de pontaj scrise de mână;
-          Posibilitatea de a colecta automat date din mai multe puncte de lucru și centralizarea lor într-un singur loc, pentru procesări și raportări;
-          Plata orelor suplimentare conform legii devine extrem de ușor de realizat;
-          Urmărirea excepțiilor și iregularităților în modul de desfășurare a programului de lucru pentru fiecare angajat în parte;
-          Detectarea automată a delegaților între filiale;
-          Managementul companiei și departamentele responsabile cu personalul au acces în câteva secunde la situația reală a angajaților în ceea ce privește prezența la lucru;
-          Se elimină sub și supraevaluările salariale ale angajaților, reducându-se astfel costurile și crescându-se productivitatea;
-          Alocarea resurselor de personal per departament și modificarea structurii angajaților între departamente ajută companiile să realizeze o alocare de forță umană mult mai eficientă.