Medianet

Book&Meet

Book&Meet este o soluție software de rezervare a sălilor de ședință ce face ușor de gestionat sălile de ședință și resursele aferente (videoproiector, tablă, microfon, soluție videoconferință, flipchart etc.) și să rezerve o sală de ședință oriunde în companie.

Datorită unei interfețe intuitive și familiar, soluția noastră software de rezervare a sălilor de ședințe permite verificarea rapidă a disponibilității unei săli, programarea unei noi ședințe și modificarea celor programate deja. Aplicația actualizează automat display-urile de pe ușile sălilor de ședințe și anunță secretara nevoile de protocol, cu detaliile întâlnirii.

Book&Meet elimină efectiv posibilitatea unor duble-rezervări, datorită caracteristicilor sale avansate și a actualizărilor în timp real dintre modulul de utilizator și display-urile sălilor de ședință. Cu access pe bază de drepturi pe laptop, desktop sau smartphone (iOS), angajații dumneavoastră poate accesa extrem de facil instrumentele aplicației:

  • Extrem de ușor de configurat și utilizat;
  • Accesabil prin browser, deci nu e nevoie de instalări pentru fiecare utilizator în parte;
  • Interfață extrem de intuitivă;
  • Posibilitatea de vizualizare a tuturor sălilor de ședință și a facilităților aferente fiecăreia dintre acestea;
  • Rezervarea sălilor de pe web, pe telefonul mobil sau pe desktop/ laptop;
  • Posibilitatea de creare facilă a unor rezervări repetitive;
  • Vizualizarea rezervărilor pentru orice zi, săptămână sau lună;
  • Utilizatorii implicați într-o întâlnire vor fi notificați pe email în legătură cu ședința și toate detaliile necesare.

 

Beneficii

Datorită facilităților incluse, Book&Meet se adresează unui număr mare de companii și organizații din domenii variate:
– Clădiri de birouri, Incubatoare de afaceri, Birouri Private
– Studiouri de Editare și Arte
– Companii de recrutare
– Studio-uri de Dans, TV și Muzică
– Centre Comunitare, Centre Guvernamentale
– Școli, Universități, Biblioteci
– Firme de Consultanță, Avocatură si Contabilitate
– Hoteluri și Centre de Conferințe
– Saloare de Înfrumusețare, Centre Medicale, Cluburi Sportive
– Spitale private

Indiferent din care categorie face parte afacerea dumneavoastră, beneficiile sunt multiple:

  • Eficiență, accesibilitate și economie de timp;
  • Aplicație multi-user, facilități de scriere și citire pentru numeroși utilizatori;
  • Detalii disponibilitate sală, ușor de accesat și în timp real;
  • Eliminarea riscului de suprapunere întâlniri;
  • Verificare rapidă a disponibilității sălilor de sedință și a participanților la întâlniri;
  • Ședințe ușor de programat, reprogramat sau anulat, datorită formatului de calendar extrem de intuitive;
  • Anunțarea rapidă a participanților, prin email, asupra unor schimbări survenite în privința întâlnirii.

 

Module

Meet&Book este o soluție structurată pe trei module, fiecare cu facilitățile sale și cu nivele de acces:

1. Modul Administrare (accesabil doar de responsabilul IT, via internet):
– introducerea sălilor de ședințe și a facilităților aferente (videoproiectoare, table de scris, microfoane, soluții de videoconferință, flipchart etc.);
– gestionarea utilizatorilor.

2. Modul Utilizator (accesabil de utilizator, pe smartphone și desktop/ laptop, via internet), cu numeroase facilități:
– interfață calendar;
– vizualizarea întâlnirilor programate;
– crearea de noi întâlniri;
– ștergerea, reprogramarea și modificarea întâlnirilor create;
– căutare între întâlnirile deja programate;
– opțiuni protocol (posibilitatea de a opta pentru protocol, printr-o simplă bifă, pentru fiecare întâlnire programată);
– funcție recurentă;
– funcționalitate completă calendar.

3. Modul Afișaj Sală de Sedințe (modulul aplicației afișat pe tablete, pe ușa fiecărei săli de ședință):
– interfață intuitivă;
– interval de timp“now” și “next”, în timp real și cu detalii despre întâlnirea în desfășurare.

Mai multe informații despre soluția Book&Meet gasiti pe site-ul dezvoltatorului de software din grupul Medianet, aici…