Medianet

IQteh

Știm cu toții că dezvoltarea fiecărui business este generată de forța de vânzări, indiferent de modul în care se realizează (produse, servicii, soluții). Considerăm, însă, că pentru a face, a urmări și a gestiona perfect vânzările este nevoie în primul rând de cât mai mult timp pentru a pune la punct strategia pentru acest departament.

Am constatat că vânzările sunt din ce în ce mai încărcate de probleme conexe precum:

–          pierderea sau deteriorarea informației (comenzi preluate și procesate greșit);
–          nevoia de echipamente din ce în ce mai performante în cadrul companiei, cu costurile aferente (computere, servere, conexiuni la internet, licențe software, mentenanță);
–          facturi și chitanțe emise pe teren, tot mai greu de înregistrat în contabilitate.

Toate aceasta ne-au determinat ca, sub motto-ul ”One click to your clients”, să dezvoltăm platforma IQteh, cea mai ingenioasă soluție online destinată mobilității, care prin modulele sale – IQsfa, IQcrm și IQhr – vă oferă posibilitatea de a gândi procesul de vânzare cu totul altfel.

Tocmai din acest motiv începând cu IQteh procesul de vânzare devine ideal, pe orice telefon cu sistem de operare BlackBerry sau Windows Mobile, indiferent dacă folosiți unul dintre module sau le integrați pe toate:

Diagrama-IQsfaIQsfa centralizează direct pe telefoanele dumneavoastră toate resursele necesare: planificare vizite la clienți, preluarea comenzilor, verificarea stocurilor produse, verificarea soldurilor la clienți, întocmirea documentelor contabile (facturi, chitanțe). (Mai multe informații despre soluție aici…)

IQcrm permite eficientizarea relațiilor cu clienții dumneavoastră și a activităților interne, punând la dispoziția flotei de vânzări, direct pe telefoanele mobile, informațiile necesare (lead-uri și oportunități, progresul acțiunilor zilnice, realocarea către alte departamente a acțiunilor pentru care nu este responsabil etc). Veți aduce astfel mai repede clienți noi în portofoliu și veți îmbunătăți relațiile cu clienții existenți. (Mai multe informații aici)

IQhr permite departamentului de resurse umane urmărirea foarte facilă a performanțelor angajaților dumneavoastră, vizând o corelare eficientă a activității acestora

IQtrans este solutia ideală pentru managementul comunicării între coordonatori și șoferi, permițând primilor dintre aceștia vizualizarea tuturor comenzilor asociate mașinilor din subordine. Coordonatorii vor putea introduce comenzile pe mașini și vor putea vizualiza oricând statusul comenzilor pe masinile și șoferii din subordine, CMR-urile introduse, timpii de răspuns, încărcările, descărcările, rutele, pauzele luate de șoferi, expirarea actelor.(recrutarea și selecția angajaților, crearea și aplicarea de politici și proceduri care normează activitatea, planuri de carieră și dezvoltare profesională sau evaluarea rezultatelor profesionale ale angajaților) cu celelalte activități de business din cadrul companiei, asigurând accesibilitatea datelor în timp real și obținerea unor rapoarte specifice, diminuarea volumului de documente și reducerea timpului alocat activității administrative, precum și eficientizarea costurilor și a productivității muncii.

Implementând cu succes avantajele “cloud-computing” în aceste soluții, vă oferim acum acces la servere, baze de date și tehnologii de ultimă oră, fără a fi obligați să investiți în echipamente. Singura investiție este în abonamentul contractat, care va fi gândit exact pentru nevoile de utilizare ale echipei dumneavoastră. În plus, totul va decurge extrem de securizat și cu back-up permanent.

Plătiți atât timp cat aveți nevoie și doar pentru ceea ce folosiți! Prin intermediul producătorului de software din grup – Qualteh – vă putem oferta și customiza soluția optimă pentru afacerea dumneavoastră.

Suita de soluții IQteh a fost premiată în 2011 la summit-ul BlackBerry din Alicante cu premiul ”Accelerating Innovation for Entrepreneurs: Starting and Growing a Small Business”.