Remunerația în funcție de orele lucrate în companiile mari a reprezentat mereu o problemă pentru departamentele responsabile, mai ales când firma are peste 500 de angajați dispersați în toate locațiile companiei. În aceste condiții salarizarea se face anevoios și nu întotdeauna corespunzător cu situația reală, problemă ce aduce cu ea de nenumărate ori pierderi financiare cu salarii supraevaluate pe de-o parte și angajați frustrați pe de altă parte.
Soluția de pontaj pentru companii mari pe care noi o oferim și implementăm clienților noștri, TimeKeep, permite pontajul angajaților unei companii pe baza cardului de acces și centralizarea informațiilor ce permit o evaluare corectă și reală a orelor lucrate peste program, întârzierilor la lucru, concediilor finalizate sau întrerupte și intervalelor orare lucrate, informații ce sunt apoi transmise responsabililor cu salarizarea, ajutându-i în:
– Economisirea timpului în departamentul de contabilitate, prin automatizarea proceselor care anterior însemnau înregistrarea și procesarea foilor de pontaj scrise de mână;
– Posibilitatea de a colecta automat date din mai multe puncte de lucru și centralizarea lor într-un singur loc, pentru procesări și raportări;
– Plata orelor suplimentare conform legii devine extrem de ușor de realizat;
– Urmărirea excepțiilor și iregularităților în modul de desfășurare a programului de lucru pentru fiecare angajat în parte;
– Detectarea automată a delegaților între filiale;
– Managementul companiei și departamentele responsabile cu personalul au acces în câteva secunde la situația reală a angajaților în ceea ce privește prezența la lucru;
– Se elimină sub și supraevaluările salariale ale angajaților, reducându-se astfel costurile și crescându-se productivitatea;
– Alocarea resurselor de personal per departament și modificarea structurii angajaților între departamente ajută companiile să realizeze o alocare de forță umană mult mai eficientă.
Ne asigurăm că tot ceea ce întreprindem în munca noastră se realizează în conformitate cu strategiile pe care ni le-am stabilit încă de la început și urmărim ca în tot ceea ce facem să ne lăsăm ghidați de profesionalism și implicare pentru a face afaceri într-un mod responsabil față de valorile noastre, de nevoile clienților și de societate.
Soluțiile IT&C pe care le dezvoltăm și implementăm urmăresc eficiența și profitabilitatea afacerilor clienților noștri, tocmai de aceea munca noastră se cuantifică în beneficii obținute de client.
0040 256 281830
Acest website folosește cookie-uri doar cu scopul de a îmbunătății experiența vizitatorului în timpul navigării. Cookie-urile ce sunt caracterizate ca - Necessary Cookie - sunt stocate pe browserul vizitatorului și sunt esențiale pentru funcționarea corectă a opțiunilor de bază pe site-ul companiei noastre. Putem folosi pentru anumite pagini de pe site și cookie-uri ce aparțin unor alți furnizori. Aceste cookie-uri vor fi stocate pe site-ul utilizatorului doar cu acceptul si consimțământul acestuia. Aveți opțiunea să eliminați aceste cookie-uri, dar există posibilitatea ca această alegere să afecteze funcționarea corectă a site-ului.
Mai multe informații despre politicile de confidențialitate puteți regăsi la următorul link: http://m8m.ro/politica-de-confidentialitate/
Necessary cookies sunt esențiale pentru funcționarea corectă a site-ului. Această categorie include doar cookie-uri care asigură funcționalitățile de bază ale site-ului, precum si securitatea acestuia. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală despre utlizator.
Orice cookie-uri care pot fi folosite in cazuri particulare pentru funcționarea site-ului si sunt folosite pentru a colecta date personale via analytics, ads sau alt tip de conținut integrat sunt considerate ca fiind - Non-nenessary Cookie. Non-necessary Cookie sunt setate implicit ca dezactivate pe acest site.