Soluțiile IT&C pe care le dezvoltăm și implementăm urmăresc eficiența și profitabilitatea afacerilor clienților noștri, tocmai de aceea munca noastră se cuantifică în beneficii obținute de aceștia.
Întotdeauna “Echipa Medianet” a creat valoare pentru firmă, pentru serviciile oferite și față de parteneri și asta datorită tinereții, dinamismului și motivării puternice de a fi întotdeauna cei mai buni în satisfacerea nevoilor clienților.
Credem și investim constant în această forță, pentru a permite angajaților noștri dezvoltarea unei cariere pe termen lung și menținerea performanțelor la un nivel înalt, într-un mediu prietenos și deschis comunicării în companie, atât vertical cât și orizontal.
Motive pentru a te alătura echipei noastre:
– Urmărim performanța și investim în ea, având garanția că aceasta reprezintă cheia succesului;
– Creăm un mediu propice exprimării creativității și abilităților personale într-o echipă sudată
– Credem în relațiile profesionale de durată, fie acestea cu membrii echipei, clienți sau parteneri;
– Urmărim constant beneficiile angajaților noștri, știind că astfel vom aduce beneficii și colaboratorilor noștri, fie ei clienți sau parteneri.
Trimite-ne CV-ul tău la hr@m8m.ro pentru posturile disponibile sau pentru alt post de interes pentru tine, menționând poziția care te interesează și evidențiind experiența și certificările pe care le deții.
REGIONAL SALES EXECUTIVE (București/ Craiova) – post disponibil până în 15.06.2013
DESCRIEREA POSTULUI:
– Promovarea soluțiilor și serviciilor oferite de Medianet către zona de clienți corporate
– Identificarea de noi clienți în București/ Craiova
– Implicarea directă în procesul de vânzare prin identificare de oportunități, stabilire de întâlniri la clienți și ofertare, precum și gestionarea relației contractuale pentru clienții din portofoliu
– Participarea, împreună cu echipa de vânzări din cadrul companiei, la stabilirea obiectivelor zonale
– Transmiterea către companie a situației din piață, evoluției și prezenței concurenței la anumiți clienți
– Disponibilitate de specializare într-un anumit domeniu – cum ar fi: automotive
– AUTO ID, software și programe de licențiere, parte de promovare servicii training din oferta Medianet, servicii de infrastructură
CERINȚELE POSTULUI:
– Experiență în vânzari de minim 3 ani; constituie un avantaj experiența în domenii precum: telecomunicații, IT, electric-electronic
– Studii superioare cu accent pe pregătiri tehnice, economice și vânzări (marketing + management)
– Cunoștințe limbi străine: Engleză și/ sau Germană
– Posesor permis de conducere
– Bun organizator, charismatic(ă), persoană comunicativă si automotivată
– Locul de muncă – București/ Craiova
OFERTA:
– Pachet salarial de pornire foarte avantajos
– Postul oferă posibilitatea de câștig suplimentar în directă legatură cu performanțele și aptitudinile personale în vânzări
Ne asigurăm că tot ceea ce întreprindem în munca noastră se realizează în conformitate cu strategiile pe care ni le-am stabilit încă de la început și urmărim ca în tot ceea ce facem să ne lăsăm ghidați de profesionalism și implicare pentru a face afaceri într-un mod responsabil față de valorile noastre, de nevoile clienților și de societate.
Soluțiile IT&C pe care le dezvoltăm și implementăm urmăresc eficiența și profitabilitatea afacerilor clienților noștri, tocmai de aceea munca noastră se cuantifică în beneficii obținute de client.
0040 256 281830