Furnizând un cadru practic pentru identificarea, planificarea, furnizarea și oferirea de suport serviciilor IT pentru mediul de afaceri, ITIL este cea mai adoptată abordare pe scară largă pentru Managementul Serviciilor IT din lume.
Pornind de la principiul conform căruia serviciile IT trebuie să fie aliniate nevoilor de business ale organizației și să sprijine procese de business principale, ITIL oferă organizațiilor sprijin pentru a folosi IT-ul ca instrument de facilitare a schimbării, transformării și creșterii afacerii, urmărind și adaptând serviciile IT la obiectivele de business.
Prin parteneriatul nostru cu ITIL oferim și garantăm clienților noștri accesul la beneficii precum: îmbunătățirea serviciilor IT, reducerea costurilor, creșterea satisfacției clienților datorită unei abordări mai profesioniste în furnizarea de servicii, creșterea productivității, eficientizarea utilizării experienței și abilităților, precum și imbunătățirea serviciilor furnizate către terți.
Ne asigurăm că tot ceea ce întreprindem în munca noastră se realizează în conformitate cu strategiile pe care ni le-am stabilit încă de la început și urmărim ca în tot ceea ce facem să ne lăsăm ghidați de profesionalism și implicare pentru a face afaceri într-un mod responsabil față de valorile noastre, de nevoile clienților și de societate.
Soluțiile IT&C pe care le dezvoltăm și implementăm urmăresc eficiența și profitabilitatea afacerilor clienților noștri, tocmai de aceea munca noastră se cuantifică în beneficii obținute de client.
0040 256 281830