Firmele de avocatură mari au un număr considerabil de angajați și de clienți, ceea ce face ca o mare parte din activitățile lor să presupună consultanțe telefonice, mari consumatoare de resurse de timp și informaționale. Cum se face însă taxarea acestor servicii dovedite scris doar în momentul emiterii desfășurătorului telefonic? Extrem de greoi și cu mari pierderi materiale, de cele mai multe ori informația pierzându-se pe drum din cauza timpilor lungi dintre convorbire și evaluarea acesteia!
Prin soluția noastră de contorizare în timp real a consultanțelor oferite pe mobil, TimeTrack, ajutăm casele de avocatură să aibă o situație reală a muncii depuse de angajații lor și a veniturilor ce ar trebui să revină din acestea, beneficiind astfel de:
– Creșterea substanțială a încasărilor din consultanțe telefonice;
– Facturarea imediată a serviciilor prestate;
– Evaluarea corectă a activităților angajaților;
– Tarifarea consultanței pe baza timpului alocat și a cazului particular tratat;
– Creșterea productivității și eficienței angajaților, prin monitorizare reală a muncii depuse.
Ne asigurăm că tot ceea ce întreprindem în munca noastră se realizează în conformitate cu strategiile pe care ni le-am stabilit încă de la început și urmărim ca în tot ceea ce facem să ne lăsăm ghidați de profesionalism și implicare pentru a face afaceri într-un mod responsabil față de valorile noastre, de nevoile clienților și de societate.
Soluțiile IT&C pe care le dezvoltăm și implementăm urmăresc eficiența și profitabilitatea afacerilor clienților noștri, tocmai de aceea munca noastră se cuantifică în beneficii obținute de client.
0040 256 281830